فیلیپ کاتز، رئیس شرکت آزمایشگاه شوستر، بوستون، میگوید: «استفاده در نظر گرفته شده تعیین میکند که یک محصول یک شیرینی است یا نه.
او فعالیتهایی را در زمینه غنیسازی شیرینیها اعم از نقل بیدمشک ارومیه با ویتامینها و مواد معدنی، فیبر یا پروتئین میبیند، اما هشدار میدهد که شیرینیها «بسیار خاص بازار هستند».
کاتز به عنوان مثال به تحقیقات شوستر در مورد یک محصول میان وعده شیرین بدون چربی با فیبر اشاره می کند. در ابتدا اعضای پانل گفتند که این محصول را خریداری خواهند کرد.
با این حال، بررسیهای بیشتر نشان داد که افرادی که فعال بودند و میخواستند یک میانوعده برای انرژی داشته باشند، به جای «سیبزمینیهای کاناپهای» که بیشتر به سراغ یک نقل معمولی میرفتند، این محصول را خریداری میکردند.
هر دو Knechtel و Shuster فعالیت بالایی را در منطقه اسنک و پاور بار گزارش می دهند. اینها تمایل دارند از مواد طبیعی استفاده کنند که برخی از خصوصیات شیرینی را بدون کالری زیاد یا “خالی” نشان می دهند. بسیاری از آنها بر پایه غلات هستند.
اغلب مواد مغذی آنها از موادی مشتق می شوند که حاوی آن مواد مغذی هستند، یا در نظر گرفته می شوند که منبع “طبیعی” هستند.
کاتز خاطرنشان می کند که مصرف کننده “سالم” از نقل های سنتی اجتناب می کند و به سمت محصولات مبتنی بر غلات گرایش پیدا می کند.
اکثر میلههایی که برای کسانی که ورزش میکنند، حاوی ویتامینها، مواد معدنی و کربوهیدراتهای پیچیده بیشتری هستند و تاکید کمتری بر کالری و مواد طبیعی است. بسیاری از قنادی ها قطره های سرفه تولید می کنند که به عنوان داروهای بدون نسخه به فروش می رسد.
اینها اغلب حاوی ویتامین C هستند و برخی از تولیدکنندگان آنها را با گیاهان و سایر مواد مغذی برای فواید بالقوه سلامتی که ارائه می کنند، تقویت می کنند. فیبر محلول نیز در برخی از محصولات شیرینی پزی مورد توجه است.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.